contact

welmoedlaetitia@hotmail.com
https://www.facebook.com/lae178

Thursday 6 February 2014

Help Lae

Ik ben van plan om mee te doen aan de Zomerexpo en wil hiervoor nieuw werk maken.
Het thema is Licht en mijn idee is het volgende;

ik wil portretten maken van mensen samen met degenen die hun leven 'verlichten'.
Niet verlichten in de betekenis het leven dragelijker te maken, maar simpelweg het leven leuker te maken, op te fleuren.

Denk hierbij aan familieleden en vrienden.
Ben je bereid me te helpen, beantwoord dan ajb de volgende vragen:



  • Wie verlicht(en) jouw leven?

  • Leg uit hoe deze persoon(/personen) jouw leven verlichten.

  • Schrijf een kort handgeschreven briefje waarom/hoe deze persoon je leven verlicht, het kan in iedere taal, het liefste jouw moedertaal. (ik hoef het niet te kunnen begrijpen maar een vertaling zou leuk zijn.)



  • En stuur mij foto's van jullie, het kan een foto samen zijn of aparte foto's (zolang ze herkenbaar zijn en qua belichting niet teveel verschillen).


hier wat voorbeeldjes.


Dat is alles!


  • Wat gebeurt er verder?

Ik maak een schilderij/tekening van jullie en als ik de expo haal, wordt het werk te koop gesteld. Ik kan het dus niet aan de geportretteerden geven.


  • Waarom zou je mij helpen?

Mijn dankbaarheid is erg gewild. Ik zal proberen kleine portretjes te maken voor degenen die me helpen.

De reden dat ik dit op deze manier vraag is dat ik geïnteresseerd ben in de echte verhalen en relaties van mensen. En ik hoop op deze manier anderen blij te maken.

1 comment:

  1. Wow, wat ontzettend goed idee!
    Graag doe ik mee. Waar & hoe werkt dat?
    Ik zal 't binnen m'n kringen verspreiden. En ik ben heel benieuwd naar hoe 't verloopt. Kunnen we dat hier volgen?
    Succes ermee!

    ReplyDelete